Onze Coronavirus maatregelen

Coronavirus tandarts almere

Coronavirus: Wij verlenen vanaf 17 Maart jl.  alleen nog acute zorg

Beste Patiënt,

U bent van ons gewend dat uw gezondheid de hoogste prioriteit heeft. In verband met het coronavirus hebben wij op advies van de ANT en het RIVM besloten om per direct ( 17 Maart 2020 ) alleen nog acute zorg te verlenen. Met andere woorden: wij zijn geopend maar alleen voor patiënten welke SPOED behoeven en pijnklachten hebben.

We zijn dus wél geopend
Wij zijn dagelijks bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur. Tel: 036-532 5142.
Afspraken voor niet reguliere behandelingen worden tot nader order uitgesteld. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om een nieuwe afspraak in te plannen.

Bij een spoedbehandeling of acute zorg verzoeken wij u eerst telefonisch contact met ons op te nemen en niet zomaar naar de praktijk te gaan! (zie ook SPOED )

Onder acute zorg cq spoedbehandeling wordt verstaan:

• Trauma (ongevallen)
  • Nabloeding na een behandeling
  • Acute, heftige pijn
  • Acute ontstekingen

Indien u een (lang)lopende behandeling heeft en hierover vragen heeft, neem dan contact op met de praktijk. Ook voor overige vragen over uw behandeling kunt u zich telefonisch wenden tot de praktijk.

Symptomen Coronavirus
Mocht u symptomen van het corona-virus hebben én een acute spoed- en/of pijnklacht:
Neem dan eerst contact op met de praktijk en kom niet zelfstandig naar de praktijk i.v.m. het voorkomen van verdere verspreiding van het coronavirus.

Wij zullen u over de verdere ontwikkelingen blijven informeren.
We rekenen op uw begrip.

Als u nog vragen heeft dan staan we u graag te woord: 036-532 51 42 of stuur een email naar contact@tandartsfaunabuurt.nl

Tandartspraktijk Faunabuurt
Al 24 jaar Uw tandarts in Almere